اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

اریانا گلی دختر قشنگ مامان و بابا

خوشمزگیهای جدید دخمری

1392/6/10 12:29
نویسنده : مامان فروغ
354 بازدید
اشتراک گذاری

*دخمر بلا این روزا عاشق مامان جون مهری شده .همش میگه ببریمش اونجا و خودمون بریم خرید.هر اتفاقی براش میوفته مجبورم میکنه زنگ بزنم به مامان بهش بگم.به من میگه مامان جون مال من بابا روزبه مال تو

*یه بار که مجبورم کرده بود مریض باشم و رو تخت دراز بکشم همینطور بالاسرم اینور و اونور میرفت که پاش خورد به پام

اریانا:اربون(قربون) پاااهات بشمفرشته

*دخترم یه بار نمیدونم دستتو کجا زدی به من میگی:چونکه دستمو خرد کردی نمیتونم راه برم

*بابا جونت رفته بود شیرینی خریده بود یه بار غافل شدم دیدیم یه لیوان شیر خالی کردی توش.منگریه

بغلم کردی میگی :اگران(نگران )نباااااااااااش دارم کیک درست میکنم

 

خوشمزه خانوم

 

**دوستای عزیز ،خواننده های گرامی یه دوست محتا ج به دعا دارم .لطف میکنین صلواتی براش بفرستین هر چن تا میتونین.خوشحال میشم تو نظرات برام بذارین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)